Gratulujemy naszemu ambasadorowi Maciejowi Kotowi i drużynie Biało-Czerwonych zdobycia brązowego medalu Poznaj historię Maćka.
0:00

Inauguracja kampanii

Opublikowano 11/01/2018

Bridgestone zainaugurował kampanię PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko

Bridgestone zainaugurował 9 stycznia br. nową kampanię PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko. Projekt narodził się dzięki współpracy z Międzynarodowym i Polskim Komitetem Olimpijskim, a zrealizować go pomoże troje czołowych polskich olimpijczyków.

Polska jest kolejnym po Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, Francji i Włoszech europejskim krajem, w którym Bridgestone ogłasza swoje Globalne Partnerstwo Olimpijskie przy okazji inauguracji nowej kampanii wizerunkowej. Na naszym rynku jej hasło przewodnie brzmi PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko.

Celem kampanii jest zainspirowanie Polaków do wytrwałości w dążeniu do swoich celów bez względu na przeszkody, jakie napotykają na swojej drodze. O tym, że wiara w siebie i nieustępliwość to najważniejsze czynniki pozwalające osiągnąć sukces doskonale wiedzą znakomici polscy olimpijczycy. Przedstawiając ich historie, Bridgestone chce motywować do pokonywania przeciwności losu i walki o własne marzenia. 

Ambasadorami kampanii PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko jest dwoje czołowych polskich sportowców: Maciej Kot oraz Joanna Jóźwik. Każdy z nich we współpracy z firmą Bridgestone, przygotował inspirujący film o swojej karierze, jej wzlotach i upadkach. Podczas konferencji prasowej inaugurującej nową kampanię sfilmowane historie zostały zaprezentowane szerokiej publiczności. Goście mogli porozmawiać z ambasadorami o ich osiągnięciach i wyzwaniach, które napotkali w trakcie pięcia się na sportowy szczyt. Dyskusja pełna była zarówno wzruszających, jak i humorystycznych opowieści z życia olimpijczyków. 

Materiały z wydarzenia będą dostępne dla wszystkich za pośrednictwem mediów społecznościowych marki Bridgestone oraz na oficjalnej stronie internetowej firmy. 


 

Kampania Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko będzie kontynuowana przez cały rok olimpijski. Na najbliższe 12 miesięcy Bridgestone i ambasadorzy przygotowali wiele ekscytujących wydarzeń. Więcej informacji o nich już wkrótce.

Bridgestone jest globalnym Partnerem Olimpijskim i działa w oparciu o misję, która nakazuje „służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości”. Jest ona zgodna z fundamentalnymi wartościami ducha olimpijskiego, które wskazują sport jako służbę na rzecz propagowania pokoju na świecie, ochrony godności ludzkiej oraz harmonijnego rozwoju człowieka.

 

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.