5 wskazówek Joanny Jóźwik

Pięć wskazówek Joanny Jóźwik, które pomogą Ci pozostać na drodze do celu, bez względu na wszystko.

„Im trudniejsza i bardziej wyboista droga, tym większa satysfakcja z osiągniętego celu. Ważne, by w najtrudniejszych momentach się nie poddawać”. Jako finalistka igrzysk olimpijskich w lekkiej atletyce, Joanna doskonale rozumie znaczenie tych słów.

Teraz Joanna chce wykorzystać swoje doświadczenie i wiedzę, aby zmotywować uczestników do walki o swoje marzenia. Dla większości będzie to pierwszy 10-kilometrowy start w życiu. Zainspirowana drużyna Nad_Zwyczajnych ma wszystko na wyciągnięcie ręki.

Najważniejsze wskazówki Joanny to:

  1. Trening najskuteczniejszy jest w chwilach słabości. Zobaczysz jaką satysfakcję sprawi Ci ukończenie zadania, kiedy naprawdę trudno było Ci je rozpocząć. Każdy taki mały sukces, zbuduje Twoją pewność siebie.
  2. Wykorzystaj czas na treningu, by ułożyć sobie w głowie cele na najważniejszy start. Trening to czasami jedyny czas, kiedy przebywasz ze sobą sam na sam. Porozmawiaj ze sobą, zmotywuj się jeszcze bardziej.
  3. Zawody to nie trudny egzamin - to nagroda za dobrze przepracowany okres przygotowań. Celebruj te chwile, ciesz się wszystkim co się dzieje dookoła, chłoń atmosferę. W chwili wielkich przeżyć nasz organizm jest w stanie dać z siebie jeszcze więcej.
  4. Łatwiej startuje się ze świadomością, że ciężko się pracowało na treningach. Realizuj małe cele w okresie przygotowawczym, osiągaj małe sukcesy, a one zbudują Cię w najważniejszej chwili. W taki sposób stojąc na starcie uwierzysz, że jesteś gotowy/-a.
  5. Przygotowanie do startu jest jak nalewanie wody do wielkiego naczynia. Jednego dnia możesz dolać tylko określoną ilość płynu. Pamiętaj więc, by robić to regularnie. Stracone okazje na trening trudno nadrobić w krótkim czasie i Twoje naczynie, w najtrudniejszym dniu, pozostanie puste.